هتل ایران
نوشته شده توسط : چوبین

هتل چهار ستاره ایران مشهد

یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین شهر های مذهبی در ایران، مشهد مقدس می باشد. شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر امام (ع)، مورد بازدید زیادی قرار گرفته و مسافرانتور مشهد بسیاری برای زیارت و گردش به این شهر سفر می کنند. قطعا برای اقامت در شهر مشهد احتیاج به هتل با توجه به  بودجه و سلیقه خود میگردید. آژانس چوبین ارائه کننده بهترین خدمات فروش تور ارزان مشهد به صورت آنلاین می باشد. یکی از این هتل های چهار ستاره، هتل ایران است. این هتل در سال 1350 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. اگر دنبال هتل میگردید که فاصله کمی تا حرم مطهر داشته باشد، بهترین گزینه هتل ایران است.  هتل ایران یکی از قدیمی‌ترین هتل های مطرح در شهر مشهد است که مشتری های قدیمی خود را دارد. این هتل دارای 10 طبقه در 164 اتاق با 500 تخت می باشد. شما میتوانید از لابی هتل که ظرفیت 50 نفر را دارد در هر ساعتی از شبانه روز استفاده کنید. بابت جای پارک ماشین های خود نگران نباشید، چرا که هتل ایران دارای پارکینگی با ظرفیت 20 ماشین به طور رایگان می باشد. یکی دیگ از مزیت های هتل نزدیکی آن به مراکز خرید است،  شما هر زمان از شبانه روز که بخواهید، می توانید به مراکز خرید سری بزنید و خرید های خود را با دقت و حوصله انجام دهید، چرا که دیگر وقتی را صرف رفت و آمد به مرکز خرید نمی کنید. ساعت تحویل اتاق‌ها در ساعت 12 و تخلیه اتاق‌ها به طور معمول در ساعت 14 انجام میگیرد. نرخ میهمانان خارجی و عرب زبان مطابق با نرخنامه هتل می باشد. نرخ کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. نرخ کودکان بالای 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس با اقامت و صبحانه نیم بها می باشد. رد صورت نیاز می توانید از اینترنت هتل به صورت رایگان استفاده نمایید.

واحد های اقامتی هتل ایران

هتل ایران دارای واحد های متنوعی می باشد که آن ها را برای شما نام می برم:

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق چهار تخته فولبرد، آپارتمان دو خوابه چهار نفره لوکس، اتاق دو خوابه فولبرد، اتاق یک تخته فولبرد، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته توئین فولبرد، آپارتمان دو خوابه چهار نفره لوکس، اتاق دو تخته توئین.

امکانات هتل ایران

هتل ایران دارای امکانات فراوانی می باشد که آن‌ها را برای شما نام می بریم:

لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز خرید، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بلیط، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات، رستوران، روزنامه، استخر، سونا، سالن ماساژ، سالن کنفرانس.

موقعیت مکانی هتل ایران

حدفاصل مکان های گردشگری و زیارتی در مشهد از هتل ایران با اتومبیل:

30 دقیقه تا پارک موج های آبی
40 دقیقه تا آرامگاه فردوسی
40 دقیقه تا مقبره هارونیه
40 دقیقه تا سد چالیدره
20 دقیقه تا مقبره خواجه ربیع
29 دقیقه تا فرودگاه
16 دقیقه تا موزه نادر شاه افشار
37 دقیقه تا مرکز خرید الماس شرق
35دقیقه تا شهر بازی سرزمین خورشید
34 دقیقه تا آکواریوم آبی های شور شرق
38 دقیقه تا مجموعه پروفسور بازیما
39 دقیقه تا باغ وحش وکیل آباد
20دقیقه تا ترمینال
39 دقیقه تا امامزادگان یاسر و ناصر
2 دقیقه تا حرم مطهر
15 دقیقه تا راه آهن




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: